Sertai Komuniti "Mat Periuk"

Thursday, November 12, 2009

Ore Malaysia





Terus terang cakap, aku memang tak paham langsung bahasa Tamil walaupun aku ada ramai kawan2 berbangsa India. Kalau setakat 'makan', minum', 1,2 3 tu heheheh..semua org tau. Kalu dulu semua kawan India aku panggil Macha!!! mana mau pegi...hahahah

Aku nie budak Ipoh dimana kaum Cina dan India ratio dia lebih kurang ramai kat bandaraya tu, mungkin melayu kurang sikit kot. So bila Malaysia sibuk2 nak Satu Malaysia nie aku dan kawan2 aku macam geng2 Cator Avenue dan Anderson dah lama dah amalkan Satu Malaysia. Yang diharapkan semua orang pasang niat yg baik, hormati satu sama lain, takde prasangka. InsyaAllah boleh hidup aman damai.

Sekali lagi walaupun aku tak paham bahasa Tamil tapi melodi lagu nie best, visual dia menarik dan ada unsur kejujuran didalam raut muka MK, Atilia dan Celvin masa diorg menyampai suara diaorg. Congrtas to the whole team, great effort, kalau ada kawan2 aku yg paham bahasa Tamil minta translate boleh tak....

ps: apa khabar kawan2 Ipoh ku - Ponampalam, Pathiban, Siva, Vicknes, Alvin Raj, Kevin, Lee Yue San, Jessy Lim, Wong Yang Fong, Tan, Akmal Hisham, Amrul, Haniff, Jehan, Mie Cintan, Amin Kepayang, Nan, Shahrul Kuda, Harris dan lain-lain semua...

1 comment:

Unknown said...

Teman kabo baik yop... hope to see you nxt year kat sana eh.. -haniff-