Sertai Komuniti "Mat Periuk"

Tuesday, November 17, 2009

Cuaca terkini Gold Coast

hello mat2 dan minah periuk semua...

fuh semalam panas giler...giler2 punya panas..dah dekat cecah 40C. Panas kat Oz nie lain macam sikit, panas kering tak macam kat mesia panas lembab. Dia punya mengigit tu fuh..Tuhan saja yg tau. Tapi tiba2 petang semalam dari punya panas, dlm masa 15 minit mana punya awan datang aku pun tak tau..terus gelap bumi Gold Coast nie..tup-tup hujan lebat sampai kilat2 sekali...kira light storm lah. Hari nie...langit sedih...mendung pulak...tu lah dia kuasa Tuhan, siapa boleh lawan.... Tapi aku respect Australia punya ramalan cuaca, selalunya memang tepat. Teknologi apa diorg pakai haaa..teknologi bomoh hujan kot hahahah

ck- salam dari Gold Coast

1 comment:

purplish.pink said...

ck duduk gold coast area mana?