Sertai Komuniti "Mat Periuk"

Friday, May 6, 2011

Tenangkan fikiran...ke Toowoomba

Esok, mengikut perancangan, mat periuk dan beberapa kawan akan ke bandar Toowoomba. Bandar nie letaknya diatas bukit, digelar 'largest no capitol inland city'Lebih kurang macam Cameron Higland le. Beberapa bulan lepas, bandar nie terkenal di dunia akibat bencana alam yg teruk kerana banjir besar sehingga digelar ' inland tsunami'

Tujuan mat periuk nie cuma nak berehat sebentar sementara menunggu dateline surevy mat periuk yg akan tutup beberapa hari lagi. Lepas ie akan sangat busy menganalisa data. Memang kena concentrate giler2 tu. So tgh ada kelapangan nie kita mencuri masa sikit bawak family berjalan-jalan tgk tempat orang.

Sepatutnya ramai lagi yg akan turut serta tapi beberapa family lagi ada comtiment masing2 dan ada juga yg dah pernah ke sana. Mat periuk pun 5 tahun lepas pernah juga ke Toowoomba nie. Event paling popular disini ialah 'Flower Festival' tapi masa bulan September.

Oklah...nanti mat periuk update lagi. Kalau nak tau perkembangan semasa mat periuk, follow Twitter mat periuk ye (chef kamarul)

Mat periuk: semenjak dua menjak berTAB nie rajin lah plak bertwit hehehehe...

No comments: