Sertai Komuniti "Mat Periuk"

Monday, February 8, 2010

Xpress Update

Salam semua rakan2 mat periuk...

Busy sikit seminggu dua nie mengejar dateline Prof. Apapun sebelum lupa, mat periuk nak pesan ramai2 beli majalah terbaru RASA untuk perkembangan terkini mat periuk dan family di Gold Coast nie. Article baru telah pun dihantar...ada cerita best tentang cheese, so jgn lupa beli edisi yg akan datang juga. Mat periuk juga nak ucapkan tahniah pada majalah RASA kerana menjadi majalah masakan NO. 1 Malaysia, tahniah kepada Kak Yati - editor yg rajin berkerja, semua wartawan yang bertungkus lumus dan juga para pembaca setia majalah RASA.

Mat Periuk: x student mat periuk pun dah jadi editor utk akhbar masakan pertama Malaysia - The Cook. Jgn lupa beli dan support usaha anak2 muda kita.

3 comments:

Kartena Kontesta said...

Salam.. buat Mat Periuk & keluarga tercinta..

Saya telah pun mendapatkan majalah RASA.. bermula bulan Jan 2010 - Mac 2010... memang berbaloi membelinya..
Selain pelbagai sajian yg terbaru dan praktikal.. ader juga terselit cerita2 dr perantauan yg dpt diikuti utk tatapan di sini..
Selamat menjalani kehidupan yg mencabar di sana dan juga Selamat Maju Jaya di dalam pembelajaran Mat Periuk..
Wassalam..

Balqis House said...

THE COOK memang best...terima kasih Chef kerana mempromote majalah ni....
saya peminat masakan chef dan akan membeli lagi buku masakan Xpress chef..yg naskah 30 minit tu pun sy dah beli...besttt

semut lelabah said...

Mat Periuk: Bukan editor, cuma Pen.Editor.. Perjalanan saya masih panjang lagi..
Konsep Akhbar Majalah The COOK adalah sangat berbeza dengan majalah masakan lain di Malaysia. Penuh dengan informasi berguna seperti Sains Makanan dan Nutrisi, Tip Keselamatan dalam Penyediaan Makanan,Tip Pemakanan Sihat, Informasi tentang Alatan Dapur, dan bermacam-macam lagi. Untuk melanggan sila layari laman web rasmi THE COOK iaitu www.thecook.com.my atau search "lets cook" atau "writers of the cook" di laman facebook.