Sertai Komuniti "Mat Periuk"

Friday, September 25, 2009

OS BERAYA DI OZ




Kalau sesiapa perasan pada raya ke3 , ada rancangan bertajuk "Os beraya di OZ". Buat pertama kali saya berlakon drama, terima kasih pada Abg Os yang sudi menurunkan ilmu lawak dia, kelakar juga bila producer approach saya untuk berlakon for the first time. Macam tak percaya, tapi oleh kerana dapat berlakon dgn Abg Os yang fofular tu, saya cakap ok teruss...Walaupun saya ada sikit2 pengalaman buat hosting program, berlakon full program drama nie tak pernah lagi...saya hantam sajalah!
Tapi kalau berlakon sikit2 tu adalah, macam dalam program "Makan Tapi Diet" RTM1 dan Ala Carte, NTV7..sebab ada sketsa pada permulaan dan ending program, terima kasih juga pada kak Kartina Aziz dan adik Lydia Ibtisam sebab training saya cow cow masa kat Cherating dulu....

Pada yang belum tengok tu...jangan risau, boleh view kat web TV9. Kalau nak tahu macamana kami warga perantau beraya di Gold Coast kena tengoklah!...dah tengok komen lah lakonan saya..keras ke..hancus ke...hahahaha..tak kisahlah..saya tak amik hati punya. Saya nie tukang masak bukan pelakon...heheheh

No comments: